Uložení do deníku
Pokud se používá úložiště dokumentů, program automaticky udržuje znalecký deník a příslušnou číselnou řadu dokumentů.
Dokumentu se přiřadí číslo stisknutím tlačítka „uložit do deníku“, které je zobrazeno za popiskem „Číslo dokumentu“ v úvodu hlavní kapitoly posudku (tj. když je aktivní první položka shora v seznamu kapitol v levém panelu, nadepsaná „Dokument“).
Po stisknutí tohoto tlačítka se zobrazí okno umožňující upřesnit přiřazované číslo dokumentu (viz obrázek výše).



Formát číslování a další podrobnosti lze změnit v nastaveních úložiště dokumentů.
Poznámka: Pokud chcete vytvořit revizi (doplnění, dodatek) existujícího dokumentu, nejsnáze se to provede pomocí položky nabídky Soubor|Vytvořit revizi dokumentu. Příkaz vytvoří kopii dokumentu se stejným číslem, pouze zvýší číslo revize.
Pokud není povoleno úložiště dokumentů (a tedy program neudržuje ani deníky), je na místě tlačítka „uložit do deníku“ jen pole, do kterého může uživatel vyplnit číslo podle svého uvážení.
Nad číslem dokumentu je umístěno pole „Nadpis dokumentu“. Tento nadpis se vypisuje na titulní stránku spolu s číslem posudku. Při vytvoření nového dokumentu je nadpis nastaven na „Znalecký posudek“ (nebo „Odhad“, pokud není povolen znalecký deník posudků). Při uložení posudku do deníku, jak bylo popsáno výše, se pro nadpis dokumentu automaticky použije text určený v nastaveních programu úložiště dokumentů, takže se o něj uživatel nemusí starat. Pouze, pokud se úložiště nepoužívá, může být případně nutné text nadpisu upravit.